onsdag 2 april 2008

Teknikens under

Okej, jag har nu köpt min andra universalfjärrkontroll, och den funkar inte heller. Så här är det: Man knappar in en kod och sen ska den funka. Den funkar, men däremot försvinner alla kanaler. Och jag vet inte hur man gör kanalsökning. Kan nån komma hit och hjälpa mig? Jag har rödvin och äpplen...

På tal om besök så kommer min gamle kursare Jeppe till huvudstaden i helgen, han och hans tjej. Jag och Jeppe är really close, vi har diskuterat relationsproblem i flera år. Skillnaden är att han fortfarande har sin tjej medan jag är singel. Vi har även diskuterat möjligheten att vi skulle liga någon gång ()vilket vi säkerligen skulle om båda var singlar), men ja. Jag gillar verkligen hans tjej så. Han är på något sätt väldigt lik mitt ex, lite strulig och charmig. Jaja.

Kampsportskillen kommer kanske också i helgen. Inte till mig, men i alla fall. Möjligheten finns att man stöter på honom ändå.

JÄÄÄÄVLA fjärrkontroll. Jag klarar inte dawsons creek, jag vill ha snooker.

Inga kommentarer: