torsdag 24 april 2008

ååh.

nu sa bibliotekskillen att han inte ville dejta mig, utan bara prata musik med mig.

WTF!

Om jag minns rätt är det jag som är tio år yngre än honom och därmed ett kap. Det är väl således jag som ska dumpa honom?

Jaja, som att jag bryr mig. Klart jag gör. Det är fan andra "dumpningen" på några veckor. Börjar tro att jag inte är värt något.

Skogis ringde precis efter bibliotekskillens "vi kan väl vara vänner", han tycker jag ska sluta fokusera på män, men vafan ska jag fokusera på här? Alla mina vänner har jobb, jag är arbetslös och har inga pengar. Jag har inget snabbt bredband så jag kan ladda ner film eller tv-serier heller och bara tre kanaler på tvn.


Jaja, nu ska jag få lite stöd av min blivande granne. Han har i och för sig statusen upptagen på msn, men han brukar alltid ta sig tid..

Inga kommentarer: