fredag 11 april 2008

Jag är bra att ha?

Jaha, idag skulle jag gå på en konstgrej med gratis vin och en kompis film med gratis vin, och jag hade bjudit med mig en kille jag hittat på spray, en jazztrummis. Vi har snackat mycket över msn och han verkar rolig. Idag fick jag ett mess där han förklarar att det rör sig i andra delar av hans dejtingliv och att han är förvirrad och intresserad. Jaha, dumpad redan innan första dejten, känns helt klart stärkande. Dum som jag var ringde jag även till tt spektra där jag sökt jobb för att höra hur det gick. "Oj, ja, gud jag har haft så dåligt samvete, alla platser är tillsatta, men vi har dig i vår bra-att-ha-hög". Story of my FUCKING life. Bra-att-ha-hög.

Jag är så jävla körd på alla fronter, jag är pank, och jag är bra att ha i en hög.

Varför lämnade jag det trygga på västkusten för det här? Tror jag hatar Stockholm just nu. Eller mitt liv i Stockholm

Skjut mig.

Inga kommentarer: