måndag 9 juni 2008

sommartider hejhej

Jajaja, det var ett tag sen, men jag tror ingen läser så det kanske inte spelar någon roll.

Jaha, jag bor numera i sveriges framstjärt igen, lovely. Dagarna har tillbringats i solen på min innergård, med Lars Noréns dagbok som sällskap.

Hängt med vänner, och det är ju helt sjukt bra att ha så många fina vänner. Fast jag saknar Sannex som är på nån slags europatripp. Väcktes imorse av ett sms från henne: sitter på en uteservering i marseilles, röker rullcigaretter och läser anais nin.

Hon är ljuvlig, min lilla Sannex.

Det har inte hänt så mycket på mansfronten, mer än att jag har nån slags ickerelation med kampsportskillen. Vi träffas ibland och ligger med varandra, och det är ju grymt, men jag har svårt med såna relationer, man vet inte riktigt hur mycket man ömhet man kan kräva utöver sexet. Jaja, whatever.

Idag var jag på en dejt med en 25-årig kille som pluggar till läkare. Trodde åldern skule vara ett problem, men han var lite lillgammal, så han var väl i princip mentalt äldre än jag. Han var i alla fall trevlig, lite nervös på ett gulligt sätt.

Jag är alltid jättenervös inför alla dejter, jag mår dåligt och frågar mig varför jag utsätter mig för såna hemskheter. Men fan, idag var det najs.

Synd då att jag flyttar tillbaka till huvudstaden i veckan för att jobba. Ur dejtingsynpunkt är huvudstaden värdelös, men det passar ju bra med tanke på att jag lovat mig själv ett totalt killstopp.

Det ska bli kul i alla fall att träffa sthlmsvännerna mirj, kerra, jacko, och min älskade hannan. Men ja, jag kommer ju jobba obscent mycket och det kommer ju de med.

Just det, körkortet är kirrat nu, fyfan va kul det är att köra bil. funderar allvarligt på att bli taxichaufför om två år.. vi får la see änna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen! fan, jag hade nästan gett upp hoppet om fler blogginlägg här... Grattis till kortet! Mycket som hänt, vi måste verkligen ses snart.Kram