söndag 22 juni 2008

Fan vad jag blivit tråkig..

Jag vet, jag har blivit så jääävla tråkig. Bara "kära dagbok idag har jag ätit och bajsat, hejdå". lovar på heder och samvete att bli bättre.

Jag pratade i sömnen på midsommarafton. Jag sov ju i samma säng som skogis och hans tjej och jag hade ropat "glöm inte rödbetorna!!". jag pratar ju rätt mycket i sömnen och ibland blir jag orolig för jag kan typ kommunicera med folk. när jag var i serbien med min mor hade jag pratat i sömnen, men hon ville inte säga vad jag sagt. det är läskigt, tänk om man typ avslöjar en massa undermedvetna undertryckta känslor man inte visste att man hade..

Det är inte kul att ha prickar på kroppen. Jaja, det är antagligen allegi mot penicillinet, men jag har ändå googlat mässlingen, körtelfeber och funderar på att kolla upp bältros också.

det är ju lika bra, googleporra sig lite..


det är inte svinkoppor i alla fall.

Inga kommentarer: