onsdag 25 juni 2008

jaha jaha

strömavbrott i matchen mellan tyskland och turkiet, de säger att det är strömavbrott i schweiz, men jag tror att det är tv4 som fuckar.

jag har fått ett jobb! Ett jättekul! Okej, det är halvtid och uselt betalt, men jag tror jag kan göra storverk. I alla fall ha jäävligt kul. Sitter och slipar på vad jag ska göra för förändringar och hur jag ska ska prägla den lilla tidningen, får sånt får jag göra, yeahehheej!

Och grejen är, om jag kan få utlopp för all min kreativitet, utan att drabbas av konstnärlig ångest, så ger jag blanka fan i om jag får knulla eller hångla. Så det så

Personalfest igår, jag gick tidigt eftersom mor var i stan.

På fredag ska jag drinka cocktails med lite gamla klasskompisar och kollegor. Alltså, de är inte gamla i ålder..

Nu är bilden tillbaka och det står 2-2.
SPINNANDE! (som man säger i Skåneland)

Inga kommentarer: