söndag 22 juni 2008

midsommar tillbringades på landet. Skogis kompis peters föräldrars ställe. loge, kor, par, par par.
Det där som skogis sa om "möe killar" stämde delvis. det var möe killar, men de hade flickvänner. fast, tja, de var ju inget direkt min kopp te ändå..

Skogis är hysrterisk rolig, hans lilla tjej är så söt så jag vill ha henne hemma och mata henne med bullar. Fast jag fick en massa knottbett naturligtvis i ansiktet också.

Dan efter fick vi skjuta lerduvor och det var fan det roligaste jag gjort på länge.

Idag höll jag på att missa tåget för att klockan inte ringde, men jag vaknade av mig själv och cabba ner. På tåget upptäckte jag att prickarna på bröstet växt och spridit sig och nu är jag prickig över hela kroppen.
Antagligen någon allergireaktion mot penicillinen jag äter för tanden, men jag tror ju det är cancer eller hiv allra minst..

Nu ska jag koka potatis. 98 öre kilot, dig dat!

Inga kommentarer: