tisdag 17 juni 2008

jeez

Jag är trött. Idag har jag fått jobba själv. Och historien uprepar sig till viss del. Det finns ingen plats för mig bland de andra på min avdelning så jag får sitta i en cubicle i ett hörn i huset. ingen utsikt längre :(.

Dessutom, min tandvärk har ej avtagit, utan däremot spridit sig till halsen. Jag kan knappt svälja. Naturligtvis är det väldigt synd om mig. Kan jag blivit smittad och fått någon märklig könssjukdom. Av vem? Ja, det är ju inte så många. nästan inga..

Idag har jag sett på dreamgirls efter jobbet, jag är så lycklig att min farbror har ett brett utbud tv-kanaler så man bara kan dooza framför tvn efter jobbet och inte tänka på att man sagt något vettigt till någon på hela dagen och antagligen inte kommer göra det heller för man är så hjärndöd när man jobbar åtta till fem.

Mustaschen jobbar på kristet läger i sommar, jag hoppas att han kommer ha tillgång till internet, annars kommer jag dööööööö av uttråkning. Det finns ingen som kan bitcha på samma sätt som honom. MMmmm, saknaaaar!

Det är många som saknas på msn nuförtiden, många av mina spraybekräftelser. :( :(

Ja, ni märker ju, jag kan inte uttrycka mig längre, jag använder smileys. OMG, måste skärpa migl.

Imorrn ska jag träffa mina bitches mirj o kärra, och nästa vecka ska vi ha en girls night out med några andra gamla kollegor. Jag tror mycket på homosocialt umgänge i sommar. Det är bra för min image.

Förresten, vad är bohuslandstinget för något? Uppenbarligen ligger det i sthlm och har ngn anställd som läser här. Vem är du? Hade varit kul att höra lite om dig, var inte blyg, det är ju inte jag.

Puss lovers!

Inga kommentarer: