måndag 23 juni 2008

pricks

Mina kollegor tittade oroat på mig, som jag vore pestsmittad. Därför ringde jag och bokade en tid på en vårdcentral, för att vara på den säkra sidan. Man vill ju inte smitta sina arbetskamrater med svinkoppor eller pest eller yadayada..

Klart som fan var killen, doktorn en riktig hottie, alltså, verkligen. Han var så snygg och hade sån härlig läkarauktoritet.

Så han tvingade av mig kläderna.. och konstaterade att jag hade prickar över hela kroppen.

Efter ett blodtest uteslöt han också infektion och jag fick två olika allergimediciner och en remiss för en allergikoll.

Arrh, jag vill ha en läkare. det är något så jäävla sexigt med läkare. män som hjälper människor och som tjänar massa pengar och har mjuka händer.. mmm..

nej, nu ska jag baaaada, det är fan min favvohobby. det var det enda som var bra med mitt studentboende, att jag hade badkar.

Men det har min farbror också, ett riktigt djupt med lejontassar. mmm, jag ska bli så ren och seg och varm..

imorrn har vi "personalfest" på jobbet. Jag hälsade på en kille idag, som hade semester förra veckan. han är öisare.yeah.

Inga kommentarer: