söndag 28 september 2008

If at first you don't succeed,

you probalbly wont the second time around either.

Hade en trevlig rendez-vous med kocken i torsdags, en favorit i repris.

Fick upp hoppet, men igår träffade jag honom ute och han ville inte något mer än mig än att knulla. Det är liksom en förbannelse. Antingen vill de bara vara vänner, eller så vill de bara ligga.

Jag är trött, och jag ska inte ligga runt så mycket på ett tag. Jag trodde jag var tillräckligt kall och hård, men jag blir fan ledsen varje gång jag blir nobbad.

Är jag inte värd någonting?

De ska dö allesammans. Idioter som inte fattar mitt värde. Fan.

1 kommentar:

Allt Genast sa...

En klok vän till mig sa i förrgår "det är inte dig och mig det är fel på. Det är alla andra." Såklart. Du kan få va included hjärtat.

Dessutom tycker jag du ska testa celibat. Det har fått oförtjänt myket skit som livsstil betraktat. jag trivs alldeles utmärkt och har tid för viktiga saker som mitt utseende och nedladdade Danielle Steel-miniserier.