lördag 20 september 2008

Long time..

Ja, det var längesen.. Jag har varit upptagen med nya jobbet. JObbat för mycket, och inte fått betalt för det. Känt mig överkörd och ryggradslös. Men jag försöker ändra på det. Inte jobba för mkt och inte bry mig.

Killen jag träffade på svartklubben för några veckor sen är ung och neurotisk. Han vet inte vad vi har för relation och vet inte hur han ska hantera det.

Typiskt av mig att bli intresserad av såna killar. De vill inget illa, men det är alltid dem man faller för och krossar sitt hjärta.

Jaja, han stack från båten igår, jag försökte ha kul, följde med en okänd kille till en svartklubb, men orkade inte köa så jag gick hem..

Jaja. Vad som är bra är att jag har en massa bra vänner. Sannex, Mysan och Skogis. Och alla andra. Igår träffade jag Ak en stund, känns som det var evigheter sen vi sågs. Men det är väl så, alla är busybusybusy och har inte tid. Me included.

Jag ville ju bara mysa med killen från Smögen. Varför vill inte han det? Tycker han att jag är för gammal? Tror han att jag vill gifta mig och skaffa barn imorrn?

Faaaan.

Och grejen är, om han bara kunde säga: Nej, jag vill inte det här, så hade jag kunnat få honom ur min skalle och fokuserat på att kanske träffa någon som vill vara med mig.

Men det gör han inte. Utan är svävande. Fuck.

Jaja, jag håller på att dra i lite trådar nu. Får se om man går ut ikväll.. Igen. tredje dagen. Och jag gillar inte ens att gå ut.

Inga kommentarer: