måndag 1 september 2008

Lööv

MMmm. Ihh ihhh.. I lördags träffade jag en kille på den där svartklubben i gamlestan, vi hånglade, jag drog med honom hem (inte motvilligt dock), vi låg och sen hade vi sällskap på vagnen dan efter. Och jag fick hans nummer och han mitt. Jag mitt dumma nöt messade ju med en gång, fick inget svar under hela söndagen och hade ångest och panikgooglade (svårt när man bara vet förnamnet).

Men sen svarade han på kvällen och tja, sa att han hade haft det trevligt och så.. Och sen frågade jag om vi skulle ses någon gång mer, och det ville han. Och så skrev han att han skulle höra av sig på månsag efter jobbet.

Så nu har jag varit på en riktig dejt. Kaffe, promenad, prat och sånt. Mycket trevligt! Oj!

Okej, han kanske är lite väl ung, men han är väldigt söt, lång, fint hår, snygga kläder (herregud, jag vet inte vad han har för skor men de måste vara snygga!), fina armar och en rygg som är så bred att jag får plats med huvudet mellan skuldrorna.. MMmmmmmMMmmm..

Jaja, vi får väl se hur det går. Men det känns faktiskt som jag skule kunna tänka mig träffa honom mer, känns inte som nån drama, inget komplicerat. Han är bara pigg och glad och gillar att prata. Och så kommer han från Smögen. Jag behöver en man från bohuslän!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för den sena gratulationen! Hoppas det gick bra med den här killen, och hoppas du har det bra. Jag kommer nog ner till Göteborg o hälsar på snart. Känns konstigt häri lkpg fortfarande, som om jag är på läger och snart ska åka tillbaka till min tattiga lägenhet i gbg. men det blir väl bra.
Kram
/FC