söndag 5 oktober 2008

Konsten att vara sådär "härligt gränslös"

Igår var det stor fest på Park Lane. Jag var där, jag var peppad, jag var snygg, jag blev full.

Träffade en massa människor jag kände.

Lyckades hålla mitt nya celibatliv.
En pinsam grej dock: Jag träffade en fd klasskamrat, avslöjade att jag varit förälskad i honom och att jag haft en affär med en annan klasskamrat.

Ånej, det räcker inte! Jag känner naturligtvis att jag måste hälsa på hans chef och försöka sälja mig själv så jag kan få skriva för dem. Hur gör jag? "Hej, jag är jättebra på att skriva, mest om mig själv och mina känslor, jag gillar inte fakta, men jag är rolig, bla bla bla bla bla.."..

Jag tror det finns en anledning till att vissa blir nominerade till årets mediarookies och inte jag..

Jaja, jag sov hos Sanna och väckte henne i morse med en lång tala-i-sömnen-utläggning varför jag inte gillar banan. Summa sumarum var att jag blev kräkfärdig av omogna bananer och att det på inga sätt och vis var freudianskt.

Oh, this just in.

Inga kommentarer: