söndag 5 oktober 2008

Årets webbtv-händelse..

...är inte Laul calling.

Fick en länk till programmet av en kompis.

Detta är vuxendagis för aftonbladets sportredaktion. Ryggdunk, efternamn, självhävdelse, pösjournalistik.
"Om jag känner Niva bra, så vet jag att han kommer reagera på det här".

HEJ BASTUKLUBB, SKA VI MÄTA KUK?

Omg, jag har för lite att göra som eldar upp mig över det här. Vad jag vill veta är hur mycket pengar de får för att göra programmet. Förhoppningsvis är det på frivillig basis.

3 kommentarer:

Allt Genast sa...

Naturlig följdfråga är då givetvis: Vad ÄR årets webbtv-händelse? Finns det en sådan? Och vem tittar på webbtv?

Gud vad det är ensamt att vara född på 70talet.

M sa...

Alltså webb-tv har ju potential, men i fel händer är det fullkomligt beyond någon form av mening. Årets webb-tvhändelse blir naturligtvis när vi börjar vlogga tillsammans. Målgruppen är unga tjejer som tycker vi är sjukt lyckade men ända med en rockstarattityd och svettiga porrsurfande volvotjänstemän i 40-årsåldern.

Allt Genast sa...

bra målgrupp. jag kan tänka mig att bygga någon form av nöjesimperium kring den.