måndag 28 juli 2008

sommartider aj aj

fan va fint och varmt och härligt. synd då att man jobbar, jobbar, jobbar. Jag försöker jobba in fyra timmar, och eftersom jag är lite överambitiös, eller att det typ är allt eller inget, så har jag redan börjat denna veckan, trots att det rör sig om nästa fredag som ska kompas ut. Det, i kombination av flytt har gjort att min rygg är helpaj. Jag skulle döda för en massage, men det är ju inte direkt så man vill fråga sin farbror eller hans tjej. vi har inte riktigt den relationen, och jag parasiterar nog som det är.

Hade i alla fall en faboulus helg med Mysan på besök och hannan som stadig sidekick. Vårt språk blev bara kantigare och kantigare, och vi tilltalade varanda med hora och bitch. Men allt i hjärtlig stämning.

Jag är väldigt glad att jag fick flyttstädhjälp av mina bitches, nu är jag skyldig att göra deras naglar för resten av livet (alltså, använda min mirakelputsare jag köpte i vintras, fan tror ni jag limmar swarowski och shit?)..

Jag är ju även nån slags mäklare, vet inte hur många som hört av sig senaste veckan om att de vill hyra lgh i gbg och sthlm. Men jag har ju fixat det för en person, antagligen. Jag gör honom en tjänst, och jag gör Terran som hyr ut en tjänst. herregud va god jag är. Så lite ligga är väl inte att tänka på, som tack?

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ska vi ligga?