lördag 19 juli 2008

Mamma mia

En lugn och skön lördag, kom precis hem från bion. Jag såg abba-spektaklet mamma mia med jenny från jobbet och hennes hamsterkompis som alltid är snygg och lite sur. eller jag vet inte.
filmen var bra, precis var mitt bakfulla sinne behövde, sång, dans, mkt abs i olika åldrar och grekiskt landskap. åååh, jag vill till grekland med min imaginär pojkvän som bara loooooves me.

I går var jag ute med Jacko. Vi var först på trägårn och sen på spy bar. Jag höll på att bli utslängd efter typ en halvtimme för jag såg trött ut och gäspade. hallå! lite jävla stiff alltså. SKulle aldrig hända i göteborg. ELler jo, kanske om man var trött, men inte full.

Jag har facebookat lite med killen jag träffade förra helgen, men han verkar inte på. :(
synd för honom, jag som är ett sånt catch. Jag känner verkligen att jag skulle vilja ta hand om någon i höst, bara ge så mkt kärlek och sex och massage och what not. Men, en god kvinna reder sig själv.

Jag är trött på mitt jobb, min rygg håller på att paja och jag vill ha semester. Nästa helg ska jag flytta ur lägenheten jag inte bott i sen i april och så kommer lilla mysan och förgyller huvudstaden. NAHAHAHAAAAJS! Får försöka hitta något glassigt att hitta på.
På tal om glassigt så gillar jag Mange Schmidts nya singel litegrann, jag vet, det är inte creddigt, men jag kan inte hjälpa det. jag gillar textraden "på din msn står det alltid upptagen", för seriöst, har man inte upplevt det oh so many times??

Nu ska jag läsa Ernst Brunner (inte så jävla bra, men det närmsta sex jag kommer ikväll) och sova.

puss!

Inga kommentarer: