torsdag 10 juli 2008

imorrn ska jag till görteborg
antingen ska jag ut och festa skallen av mig och knulla, men most likely är att jag tar det lugnt. Jag har gjort det på senaste tiden. Jag börjar bli vuxen, i guess...

alltså vissa människor är så jäävlas konstiga, man sträcker ut arm efter arm, olivkvist efter olivkvist, men de ska ändå fortsätta grina.

Okej, jag vet att jag är konstig, jag vet att jag kan offenda personer, men seriöst, jag är en glad skit som mest vill ha lite uppskattning. då ger jag tusenfalt tillbaka. too bad for you. förhoppningsvis har den där drogen, den där killen försvunnit ur mitt liv, fattar inte varför jag bryr mig. Jag gillar ju honom, men inget sånt, men det blir ju alltid komplicerat med sex och grejer.

Nej, jag tror jag ska dejta volvomannen i höst. vi bor ju nästan grannar.

haha, skickade ett sms till killen som pluggar t läkare för att höra vad han skulle göra i helgen. så här skrev han:
Hej! Hlegen är ganska fulltecknad för min del men jag har en lucka 12.55 till 14.00 (ca) på söndag - kanske en fika?

OMG! är jag en jävla patient??

Inga kommentarer: