onsdag 27 maj 2009

Usch

Jag får dåligt samvete att jag bashade min man.. Han kom ju hem till slut, full och glad och jag skällde ut honom så han blev alldeles rädd.

Jag har insett att jag mer och mer liknar en tant. Jag tror det har att göra med mitt jobb, att det är så mycket att göra hela tiden, och man har inte tid att vara trött..

Well, idag ska jag gå och lägga mig tidigt, sova bort sjukdomen i min kropp och längta efter min älsklings kropp som jag får känna snart igen.

Annars har det inte hänt så mkt, tydligen hade tjejen som sitter brevid mig på jobbet rätt i att öroninflammation inte smittar. Så det är ju jävligt konstigt att jag mår så kass. Men som min mamma sa: det är bara att bita ihop och äta mycket c-vitaminer och mjölk.

Eller hur.
blä.
Har en seriöst grinig period. Kanske för jag är hormonell? Mm.

Inga kommentarer: