söndag 11 maj 2008

stan där man känner alla på ett fint sätt.

Bra dag igår. Picknick på röda sten, mat på plankan och dans på båten. Alla jag kände var där kändes det som och jag bara älskade det.

Taxi hem till kampsportskillen för service. Han är bra på sånt. Men oj, jag var nog lite full. Undra hur jobbig han tycker jag är eller om han bara låtsas det. Jag väljer att tro på det senare alternativet.

Jaja, detta var inte en säljande text till honom, men han är rolig och säger ibland roliga saker. Som att min walk of shame är löjligt kort nu, och det har han ju rätt i. Sprang därifrån i morse halvt påklädd, kändes liksom meningslöst att ta på sig alla kläder när jag bara skulle hem och däcka.

Popstjärnan och nalleman var på båten, popstjärnan var så full och gullig, och nalle tyckte jag var fin i håret. Jag blev kär i båda.


Crinan var där i sitt fina skägg, naturligtvis blev jag kär i honom också, men det var en annan tjej också så jag pallade inte.

Och mustaschen var där! Söt! Såg inte mycket av honom eftersom popstjärnan skrämde bort honom genom att utbrista "det är ju du! mustaschen! du är ju känd på internet."

Och idag fick jag reda på att även volvomannen varit där, men honom såg jag inte till, han satt tydligen i baren och var plakatfull.

Det är gött med hud och knulla och sex och kuk. That's all for me. Tack och hej för idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt att se att du reder dig darl!
//h-dampet i stockholmet